fredag 25 december 2009

3-veckor o några dagar

Mysstund med mamma Diva!
Måste bara visa gossarnas favoritsovställning! Den här bilden är från den 23/12
Här nedan följer 3 bilder av vår Vittass! Profilbilderna på alla 4 visar vilka stop och korta nosar de har. Hoppas de håller i sig, så tror jag och hoppas att vi får fina rasstypiska huvuden på hela vår H-kull!








De här 3 bilderna är på hanen vi kallat för "Tjockis" hela tiden men nu är de lika tunga båda hanarna. Nyfikna, busiga och har redan börjat vifta på svansen när man kommer och pratar med dom.




Här kommer tikarna. De 3 första bilderna är på hon som är lite större. Hon ville inte var med på fina arrangerade bilder. Smart tik?! Jaa de tror jag hon är. Mycket klok liten dam.




Låt mig va`!! Jag blir så trött på de här......Hon brås på sin far, i alla fall när de gäller att vara stilla. Hihi, en tik med fart i!




Här är "LillDiva". Tror hon blir lik sin mor, både till sättet och utseendet. Hon är väldigt nyfiken och orädd för allt.

1 kommentar:

  1. Åhhh, vad de är söta. Kan knappt bärga mig tills jag får komma och hälsa på.
    Godingar är vad de är.

    SvaraRadera